8 pravidiel pre úspešnú stratu hmotnosti

Nedarí sa Vám schudnúť? Skúste dodržiavať isté pravidlá!
 
1.      Pravidlo "jedného cukru". Ak nemôžete žiť bez lahôdok, ktoré nie sú súčasťou vašej stravy, potom ich úplne nezrušte. Takéto odmietnutie vašich obľúbených jedál môže spôsobiť stres v tele a s najväčšou pravdepodobnosťou sa vám schudnúť neporadí. Jedzte svoj obľúbený cukrík, jogurt alebo sendvič, ale len v množstve jedného kusu. Tak, že uspokojíte vašu túžbu a nehrozíte stravovanie.

hubnutí

2.      Napríklad marshmallows, ovocie, horká čokoláda, med. Tieto sladké potraviny rýchlo nasýtia, zmiernia túžbu po iných sladkostiach a sú tiež užitočné pre Vaše zdravie. 

3.      Čím ďalej je obchod s potravinami, tým lepšie. Nechoďte do najbližšieho obchodu od domu, ale do supermarketu ďaleko preč. Po prvé, v supermarketoch sú výrobky kvalitnejšie a čerstvé, a za druhé je prechádzka fyzickou aktivitou, ktorá je potrebná pre úspešnú stratu hmotnosti.

cvičení

4.      Je potrebné zakúpiť si meracie poháre. Na základe toho pravdepodobne viete, koľko kalórií bolo zozbieraných denne a vaša strata hmotnosti pod Vaším drobnohľadom.

5.      Kúpte si už nakrájaný chlieb. Takže opäť je ľahšie vypočítať obsah kalórií z jedla a pokušenie znížiť počet plátkov je samo o sebe už stratené.

6.      Monitorujte svoje túžby, keď idete do kaviarne. Zdržujte túžbu po jedle alebo v jedálni s mäsitým jedlom, vezmite si šalát alebo pomerne jednoduché nápoje. Káva, cappuccino alebo čaj.

7.      Vyhoďte si z hlavy, že zdravá strava je drahá. Najviac zdravé potraviny, ktoré vstupujú do všetkých diét, nie sú drahé. Jedná sa o najjednoduchšiu zeleninu (kapustu, mrkvu), čierny alebo obilný chlieb, tvaroh, mlieko, obilniny. Všetky tieto produkty sú k dispozícii pre každú peňaženku.

ovoce

8.      Nech je to koláč alebo veľká časť zeleninového šalátu. Vy a len vy si môžete vybrať, čo Vás má nasýtiť. Vaše zdravie a vaša postava budú závisieť len od Vás!

8 pravidiel pre úspešnú stratu hmotnosti
Ohodnoťte příspěvek